Valmennusryhmät & kurssit

"Täällä Jyväskylän crossfit-salilla kysyttiin viimeks tänään, että kuka on valmentanu mulle painonnostoa Lohjalla, kun tekniikka näyttää niin hyvältä, ja erinomasesta liikkuvuudestakin oon saanut kommentteja” Crossfit harrastaja, nainen 20-v.

Junnujen ryhmä, yli 9-vuotiaat (harjoitukset 1-2 x viikossa)

- Opetellaan painonnostotekniikoita, parannellaan liikkuvuutta ja samalla opetellaan työskentelemään ryhmässä
- Harjoituksen kesto on 1h ja harjoittelu tapahtuu pääasiallisesti leikkien varjolla
- Tuntisuunnittelussa on otettu huomioon lapsen kehityksen herkkyyskaudet sekä henkilökohtainen taso
- Liikkuminen pitää olla kivaa ja sitä kautta motivoivaa

Painonnoston kilparyhmät
(harjoitukset 3-6 x viikossa + leirit)

- Tavoitteellinen harjoittelu
- Henkilökohtainen ohjelmointi

- RavintoVALMENNUS
- Vuosisuunnitelma ja kilpailukalenteri
- Yli 15-vuotiaat

Aikuisten painonnostokoulu,
2 kk sitoutuminen (harjoitukset 1 x viikossa)

- Tavoite opetella nostotekniikoita pienryhmissä ja saada sitä kautta varmuutta nostamiseen
- Sopii erinomaisesti aloittelijoille ja muiden lajien harrastajille

Painonnostotekniikka opetus/kurssit toiveiden mukaan

- Urheiluseurat, yritykset, viranomaiset
- Hinnat räätälöidään tapauskohtaisesti, huomioiden toiveet

Painonnoston yksityistunnit

- Toiveiden mukaan keskitytään yksittäisiin teknillisiin asioihin

"Painonnostotreenit ovat aina hauskoja, Mirviksellä on uskomaton taito löytää jokaisen treenarin vahvuudet ja kehittää heikkouksia. Hän tuntee nostajansa ja treeneissä saa aina henkilökohtaista palautetta, arvostan! Lisäksi hän selventää aina, miksi jonkin harjoitus tehdään, mitä hyötyä siitä on painonnostossa. Parissa vuodessa olen oppinut uskomattoman paljon! Hienoa huomata, että aikuisenakin voi löytää itsestään painonnostajan. Mirviksen valmennuksessa pystyn edelleen kehittymään lajissa. Häneen on helppo luottaa, tekee vaan niin kuin käsketään, niin tulosta tulee ;)”
Juoksija, bodyfitness- ja crossfit urheilija, nainen 33-v.

Fysiikkavalmennus

- Seurat, joukkueet, yksittäiset urheilijat

Henkilökohtainen valmennus

- Aktiiviliikkujat, painonpudottajat
- Ruokapäiväkirja analyysi ja ohjeet (Suomen yleinen ravintosuositus, VRN)
- Liikuntakipinän löytäminen
- Mielekkään liikuntaharrastuksen löytäminen

Henkinen valmennus

- Henkisten voimavarojen kehittäminen
- Jännityksen ja pelon hallinta mm. kilpailutilanteessa
- Yhteystyössä koulutettujen urheilupsykologien kanssa
- Yksityistunnit, pienryhmät, luento ja seminaarit